
Reklamacije
Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:
- isporuka robe koja nije naručena
- isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
- povrat robe moguć je u roku 14 dana od dana kupnje putem našeg web shopa ne navodeći za to razlog,sukladno članku 72. Zakon o zaštiti potrošača (NN br.41/14)
- informativni obrazac o pravu na jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji
- obrazac za jednostrani raskid ugovora, sukladno članku 74.Zakon o zaštiti potrošača (NN br.41/14)
Prodavatelj će odobriti povrat robe Kupcu nakon prijema opravdane reklamacije e-mailom, telefonski ili pismeno, s instrukcijama za povrat robe. U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, Prodavatelj će nadoknaditi Kupcu njegove poštanske troškove povrata robe i eventualnu vrijednost robe koju nije više u mogućnosti isporučiti.
Postojanju odgovornosti za materijalne nedostatke
odgovornost za materijalne nedostatke regulirani su člankom 401 zakona o obaveznim odnosima i čl.43 zakona o zaštiti potrošača
Pisani prigovor moguće je podnijeti mailom na mail adresu:
atel@atel.hr
ili poštom na adresu društva:
Atel d.o.o., Banija 16, 47000 Karlovac
ALTERNATIVNO RJEŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA (ARPS)
15. veljače 2016 EU je uspostavila internetske stranice, na kojima možete rješavati sporove vezane uz online kupnju. Podnositi možete pritužbe u vezi s robom ili uslugom koju ste kupili na internetu te pronaći neutralnu treću stranu ("tijelo za rješavanje sporova") koja može rješavati spor. Navedena tijela za rješavanje sporova provjerena su kako bi se jamčilo da zadovoljavaju europske standarde te da su registrirana pri nacionalnim tijelima.
Platforma je namijenjena za alternativno (izvansudsko) rješavanje domaćih i prekograničnih sporova koji proizlaze iz ugovora o prodaji ili ugovora o uslugama između trgovaca sa sjedištem u Republici Hrvatskoj i potrošača s prebivalištem u EU u postupku pred tijelima za alternativno rješavanje potrošačkih sporova koja su ovlaštena provesti mirenje ili donijeti neobvezujuću ili obvezujuću odluku o sporu.
Kada potrošači i trgovci podnesu prigovor, tijela za rješavanje sporova djelovat će kao posrednici između dvije strane s ciljem rješavanja problema.
Nakon što se postigne dogovor o tome tko će spor riješiti, platforma automatski prosljeđuje spor tom tijelu koje je dužno u roku od 90 dana riješiti spor u potpunosti preko interneta.


